Upplever du problem i din Outlook-klient samtidigt som din e-post fungerar i webmail/andra enheter? Vänligen följ nedan steg.
Vänligen följ nedan guide för att åtgärda problemet:
1. Starta om din e-postklient.
2. Navigera till Arkiv -> Kontoinställnignar -> Hantera Profiler -> E-postkonton.
3. Väl där markerar du e-postkontot i fråga och väljer sedan ändra.
4. Fyll i ditt lösenord och klicka på nästa/slutför.
Om du är osäker på lösenordet tillhörande e-postadressen i fråga är det enklast att logga in på din kontrollpanel och sätta ett nytt lösenord:
1. Logga in på kontrollpanelen via https://login.binero.se/
2. Navigera till E-post -> E-postkonton.
3. Välj e-postdomänen i listan och klicka på Redigera på den adressen du vill ändra lösenordet för.
4. Fyll i ditt nya lösenord och klicka på Spara.
Gör sedan om processen med din e-postklient och skriv in ditt nya lösenord.
Upplever du trots ovan åtgärder problem med din e-post ber vi dig vänligen att kontakta supporten på support@websupport.se
Tel: 0771-24 08 00
Fax: 08-514 80 140
E-post: support@websupport.se