Skip to content

Välkommen till vår nya plattform

Under 2022 kommer alla våra kunder att uppgraderas till vår nya, snabba och moderna plattform.

 

Gå till vanliga frågor och svar

FAQ

En uppgradering med många fördelar

Såhär går uppgraderingen till

Snart uppgraderas du till den nya plattformen

Vi kommer att uppgradera alla våra kunder till den nya plattformen i flera omgångar, allt för att säkerställa en sådan smidig övergång som möjligt. Uppgraderingen börjar under Q1 2022.

Uppgradering 1 – Odin FAQ

Du får information från oss via e-post

När det är din tur att uppgraderas till den nya plattformen kommer du att få information från oss via e-post.

Uppgradering 2 – Odin FAQ

När uppgraderingen är igång

När vi har kontaktat dig och förberett din uppgradering så kanske du har frågor och funderingar. Du hittar våra vanliga frågor och svar här.

Uppgradering 3 – Odin FAQ

Behöver du hjälp?

I vår nya kunskapsdatabas hittar du mängder med matnytttig information som hjälper dig komma igång med den nya plattformen. Du hittar information om allt ifrån hur du byter lösenord till hur du skapar en ny hemsida.

 

Gå till kunskapsdatabasen     Kontakta support

Vanliga frågor och svar om uppgraderingen

Uppgraderingen påbörjas under Q1 2022. Samtliga kunder kommer att uppgraderas och turordningen sker utifrån vilka tjänster som flyttas när. När det är din tur att uppgraderas kommer du få mer info från oss via mail.

Den nya kontrollpanelen är utformad med våra kunder i fokus. Den är lättnavigerad och enkel att använda samt flexibel när det kommer till förbättringar av funktioner i framtiden. För den lite mer avancerade användaren kommer det märkas av en stor förbättring i utökad funktionalitet som ger dig som kund större friheter, utökade möjligheter och mer kontroll.

Under det gångna året har vi gjort en del förändringar i vårt produktportfölj, både paket och prismässigt där ökad prestanda och moderna tjänster i kombination med bibehållen support har varit ledorden.

Genom att vi byter plattform ger det oss utrymme att fortsatt arbeta med att modernisera och öppnar samtidigt upp för nya möjligheter för dig som kund, utan att det påverkar ditt avtalspris sett till värdet av tjänsten.

Vi tar hand om det mesta vid uppgraderingen, men det finns några saker som du behöver ändra på egen hand. Vad du behöver göra under uppgraderingen beror på vilka tjänster du har hos oss. Du kommer få information från oss om vad just du behöver göra när vi förbereder din uppgradering.

Nej! Du kommer vända dig till samma kompetenta supportpersonal som tidigare. Vår lokala support kommer finnas tillgänglig för dig 365 dagar om året.

Om du har glömt ditt nuvarande lösenord till kontrollpanelen rekommenderar vi vår ”Glömt dina användaruppgifter”-funktion som du hittar på https://admin.websupport.se. Där anger du din kontaktadress eller användarnamn för att få en återställningslänk utskickad.